HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

28

2010.01.10. 06:34 AfterMárton

Nagy nehezen rávettem magam a városba való leruccanásra. Két napja nem esett a hó, a ház környéke napok óta csendes volt, újabb nyomokat sem fedeztem fel. Nem tudtam, örüljek-e ennek. Az autóba egy csomó pokrócot, kaját pakoltam, sőt még egy rakás tűzifát is. A legnagyobb félelmem az volt, hogy elakadok valahol. Haverral nem tudtam, mit csináljak. Szívem szerint magammal vittem volna, hiszen ki tudja, mi történt vele, mielőtt találkoztunk. De az eszem azt súgta, jobb itt hagyni. Kitettem neki jó pár napra való kaját, leültem a székbe, és odahívtam. Megfogtam nagy fejét, szemébe néztem, és amennyire tudtam, hihetően előadtam neki, hogy legföljebb egy napra megyek el, de remélem már estére itt leszek. Úgy tűnt, megértett. Beültem a kocsiba és elindultam.

 

Szólj hozzá!

Címkék: multi 2

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr131650708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása