HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B30

2010.09.21. 16:42 AfterBjörn

 Eszembe jutott, hogy megnézem, mi történt az autómmal, de valahogy olyan hálás voltam ennek a Volvónak, hogy elhozott a kórházból, hogy vele maradtam. Amikor megérkeztem a tisztásra, a nap már lemenőben volt. Az erdészház romjai füstölögtek, de nem arra figyeltem. A fiút kerestem. A srácot, akit életben hagytam. Kiszálltam az autóból, a nyomokat kezdtem vizsgálni. Igyekeztem nem tudomást venni a hullákról. A srác nyomai elég tisztán kivehetők voltak. Visszaültem a kocsiba, és amíg lehetett, autóval mentem utána. Szerencsém volt. Vagy inkább neki. Egy fa tövében ült, nem tudom, mióta. Merev tekintettel bámult maga elé, a jó és rossz emlékek, a magány, a félelem, ez mind ott kavargott a tekintetében. Megkönnyebbültem, nem tudom, miért. Talán mert nem arra gondoltam, hogy végül a legártatlanabbal bántam el a legkeményebben. Megálltam előtte, kiszálltam. Leguggoltam mellé. Rám nézett, kérdőn.

-- Gyere -- mondtam.

Jött. Hálásan, a halál torkából megmenekülők hálájával. Nem szólt semmit, csak a kezét melengette az autóba beáramló meleg levegőben. Kicsit rossz érzésem volt. Tudtam, hogy ez a kölyök mostantól úgy fog követni engem bárhova, mint egy kutya. És tudtam, hogy -- bár neki is haszna van belőlem -- ezt ki is használom. Ki kell használnom, mert míg erőre nem kapok, egyedül nem fog menni. Étel kell most, víz, és egy hely, ahol pár napig pihenhetek. Őr már van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr122312871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása