HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B27

2010.09.17. 16:04 AfterBjörn

Végül odaértem a kórházba. Ajtaja betörve, odabent vaksötét. A sürgősségi osztályra siettem. Szerencsére nem fosztották ki teljesen, 20 perc alatt össze tudtam szedni mindent, amire szükségem volt: fertőtlenítő, sebvarró, fecskendő, tű, antibiotikum (bár gyógyszerből mindent, amit csak találtam, betömködtem egy zacskóba, ami az előtérben hevert). Most már csak valami fény kell. Elemlámpa... talán valami karbantartó helyiségben lesz. Vagy az irodákban. Végül a takarítóeszközök közt találtam. Reméltem, kitart. Visszamentem egy kezelőbe, és nekiláttam. A vágás mély volt, de elég tiszta. Vérzett nagyon, de persze nem annyira, mintha valami verőeret vágott volna át. Kitisztítottam a sebet, aztán összevarrtam. Aránylag simán ment, bár néha majdnem felkiáltottam a fájdalomtól. Csak persze nem mertem. Miután végeztem, kerestem egy kisebb kórtermet, egy székkel elzártam az ajtót, bevettem valami antibiotikumot és lefeküdtem aludni. Majd reggel átgondolom, hogyan tovább.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr782303455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zuz 2010.09.17. 20:36:34

Egyre jobban tetszik. Azt hiszem függő lettem :)
süti beállítások módosítása