HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B10

2010.07.13. 19:08 AfterBjörn

A következő hetekre alig emlékszem. Meghalt körülöttem mindenki, az anyám, az apám -- testvérem szerencsére nem volt --, a barátaim. Senki nem hitte volna el, ha elmondom a történteket Mariannal, de ez jól is jött, mert nem is tudtam volna elmondani. A reménytelenségen, amikor az általam ismert civilizáció napok alatt hullott szét, valahogy azért átütött az emlék, ahogy vicsorgó-hörgő vadállatként támad rám az első áldozata ennek az egésznek, úgyhogy fegyverrel aludtam, és elkezdtem felhalmozni mindenfélét, amiről tudtam, hogy jól jöhet. Életemben először voltam igazán hálás a kiképzésemért. Pontosan tudtam, mire lesz szükségem, és meg is szereztem. Hol könnyűszerrel, hol nehezebben. De tudtam, hogy minél többet várok, annál nehezebb lesz. Amikor eltemettem azokat, akiket el kellett temetnem, beültem az autóba, és elhajtottam a városból. Az agyam működött. Olyan voltam, mint egy gép. Tudtam, mit kell tennem, hogy életben maradjak a következő napokban, hetekben. És ez éppen elég is volt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr782149718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása