HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

96

2010.05.04. 10:15 AfterMárton

Amikor visszaértem a Bakonyba, mindent ugyanúgy találtam, csak a romok már nem füstölögtek. Gyönyörű volt az erdő, szomorúan, szuvas fogként ásított a tisztás a szénné égett faházzal. Valahogy nem bírtam elviselni a látványát, de nem akartam elmenni onnét, nem tudom, miért. Hátat fordítottam neki, lementem a patakhoz, ahol a halakat fogdostam még akkoriban. Folytak a könnyeim, sirattam a múltat, de milyen nevetséges, édes Istenem, milyen múlt volt az? Nem voltál egyedül, felelte egy hang. Igaz. És amikor felnéztem, Haver ugyanúgy ült előttem, a patak másik partján, mint amikor először láttam, méltóságteljesen, feszülten figyelt. Így méregettük egymást egy darabig, ő nem hitte el, amit lát, én nem hittem el, hogy van még gondviselés. Aztán előszedtem a hátizsákomból egy konzervet, letettem magam mellé. Lassan elindult felém, láttam rajta, hogy éhes. És amikor belegázolt a patakba, megmozdult mögötte vagy mellette a bokor, nem tudom már, és egy rohadék rontott elő, de olyan gyorsan, hogy szinte reagálni sem volt időm, a kutya pedig nem volt felkészülve rá, nekem cikáztak a gondolataim, hogy mi van, már lesben is tudnak állni, mit csináljak, puskával vagy pusztakézzel, vagy hogyan oldjam meg? Nem fogom még egyszer elveszíteni Havert, ha beledöglök sem fogom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr961973232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása