HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

70

2010.02.21. 06:55 AfterMárton

Egyik pillanatról a másikra fogyott el a türelmem. Minden keserűségem, dühöm egy pillanat alatt elöntötte a lelkemet, és nem érdekelt semmi, csak hogy ezek a rohadékok takarodjanak innen és találjam meg a kutyát. Gázt adtam, elütöttem mindet, amelyik szembe jött, volt amelyikre még rá is tolattam, és üvöltöttem és kacagtam. Valószínűleg bárki őrültnek nézett volna, és valószínűlg igaza is lett volna. És szinte biztos, hogy megöltem volna, ha hulla, ha élő. Amikor végül kicsit ritkultak a telephelyen, megtöltöttem a puskát és újra kiszálltam a kocsiból. Módszeresen kivégeztem az összeset, amelyik még mozgott, majd a kutya keresésére indultam. Nem találtam sehol. Az épületek zárva voltak, az irodában, ahonnan a kulcsot hoztam, nem volt. Reméltem, hogy időben elmenekült, és valahol a visszafelé vezető úton meg fogom találni. Nem mertem másra gondolni.

Szólj hozzá!

Címkék: multi 6

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr921776893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása