HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

53

2010.02.04. 06:51 AfterMárton

Pizsama... Hisztérikus kacagásom az egész áruházban visszhangzott. Meleg ruháért mentem be, és az egyik polcon egy csomó férfi pizsamát láttam. Volt gombolós, felhúzós, volt olyan, amelyiknek a töktartója egészen kidomborodott, és volt egy olyan, ekkor szakadt el a cérna, amelyiknek egy hatalmas lyuk tátongott a lényeges részén, gondolom a szexet megkönnyítendő, vagy nem tudom. De olyan képtelen volt ezeknek a tárgyaknak a látványa, olyan messze volt az idő már, amikor volt még értelmük, hogy csak nevetni bírtam. Nevettem magamon, a világon, egész világhódító, erős, félelmet nem ismerő, de mégis gyenge, elbukásra ítélt, szerencsétlen fajomon. Amikor már zokogtam, mert valahol időközben átváltott a dolog, meglepően simán egyébként, leroskadtam a polc mellé, és nem érdekelt semmi, csak bámultam és sírtam, és végül elálltak a könnyeim, és meredten néztem magam elé, és nem tudtam, hogyan tovább, merre tovább. Nem volt tervem, és ami a legrosszabb, nem is akartam, hogy legyen. Azt hiszem, végül azért sikerült felállnom és elindulnom -- valahova, ki tudja már, hova --, mert Haver leült mellém, megnyalta a kezemet, és végül az ingem ujjánál fogva magával húzott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr471728390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása