HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

37

2010.01.19. 07:02 AfterMárton

Aznap, amikor először merészkedtünk ki a házból – a lábam meglepően gyorsan gyógyult, úgy látszik nagyon rosszul lövök –, egyik kezemben a pisztollyal, másikban elmaradhatatlan botommal, elég nehezen haladtam előre. De már napok óta nem indítottam be a kocsit, talán egy hét is eltelt, és hirtelen mindennél fontosabbnak tűnt. Boldogan vigyorogva hallgattam a motor duruzsolását, amikor valami elvillant a szemem előtt, és ez jeges rémülettel töltött el. Valaki, nagyon úgy láttam, bement a házba. Egyszerűen besétált. Nem láttam, férfi volt-e vagy nő, sőt még azt sem, normális ember vagy micsoda... úristen, hiszen egy rohadt mókus is lehet. Én meg itt ülök kint, testi mivoltomban a legkevésbé sem fenyegetően. Bár van fegyverem, rohadtul félni kezdtem, mondhatni régi ismerősként üdvözöltem a rettegést. Haverra néztem, úgy tett, mint aki nem vett észre semmit, és lehet, hogy így is volt. Azt az okos tervet eszeltem ki, hogy megvárom, míg kijön a betolakodóm, és ha rosszakaró, elütöm. Hangozzék bármilyen primitíven vagy viccesen, tényleg a legjobb megoldásnak tűnt.

 

Szólj hozzá!

Címkék: multi 4

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr181663849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása