HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

6

2009.12.19. 08:41 AfterMárton

Amikor először találkoztam élő emberrel az után, hogy ezreket láttam elpusztulni, rögtön meg akart ölni. Egy autóban aludtam, a Kossuth Lajos utcában. Hát igen, akkor még nem tudtam, mekkora hülyeség ilyen helyen egyáltalán 2 percet eltölteni, nemhogy egy éjszakát. Kiraktam magam mellé a zsákomat, volt benne egy csomó kaja, a nagymamám lakásából hoztam el. Azért volt nála ilyen sok, mert a második világháború meg ötvenhat óta mindig volt nála 1-2 hónapra elég konzerv, bab, cukor, szóval a szokásos. Miután úgyahogy eltemettem a ház előtt, és próbáltam búcsút venni tőle, egy sporttáskába pakoltam az összes ételt, amit felleltem a kamrában. És ez a táska lett a vesztem majdnem. Arra ébredtem az autóban, hogy valaki egyszerűen betöri a szélvédőmet, és nyulkál be a zsákért. Nem volt időm örülni, csak valami egészen elemi ösztön uralkodott. Megmarkoltam a botomat és ütöttem. Kiáltás, a kéz visszahúzódott, de mást nem láttam, az ablak tiszta pára, mozgalmas álmom lehetett. Próbáltam a szélvédőre ütött lyukon át kilátni, de erre sem volt idő, valaki feltépte az ajtót és kirángatott az utcára. Hogy többen voltak-e vagy egyedül, nem tudom. Rúgtak, ütöttek. Elájultam. Órákkal később, amikor magamhoz tértem, nem tudtam szívből örülni annak, hogy nem öltek meg.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr441587590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása