HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B56

2010.12.03. 22:22 AfterBjörn

-- Kölyök, intézed a többit? -- kérdeztem, amikor megérkeztünk. Bólintott. Nem volt erőm foglalkozni ezekkel az emberekkel. Nem voltam kíváncsi rájuk, nem akartam tudni, mennyit szenvedtek, hol fognak aludni, mi lesz ezután. Megmostam az arcomat, a kezemet, elővettem egy üveg viszkit, és bementem a szobámba. Ledobtam a ruháimat, és inni kezdtem. Ma ennyi telt tőlem. Egy darabig még hallottam, hogy odakint beszélgetnek halkan, edények is csörömpöltek. Aztán egy nő sírt halkan, aztán víz csobogott, de egyre messzbbről hallottam mindezt, mert berúgtam közben, nagyon hamar. Tudtam, hogy holnap intézkedni kell, át kell gondolni egy csomó mindent, és azt is tudtam, hogy nekem kell majd döntenem. Megittam még egy pohár viszkit, lefeküdtem, és elaludtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr972491765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása