HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B54

2010.11.21. 03:19 AfterBjörn

Már egész közel voltam a házhoz, amikor valamit hallottam bentről. Fojtott hangú vitatkozás, szitkozódás. Hátamat a ház falának vetve az ajtóhoz oldalaztam. Essünk túl rajta. Berúgtam az ajtót. Egy mocskos konyhát láttam. Büdös volt odabent. Két férfi ült az asztalnál. Koszosak voltak. Az egyik hevesen gesztikulált, ráadásul nekem háttal ült, a másik viszont az asztal alatt tartotta a kezét, és egyenesen rám nézett. Ezt lőttem le előbb. Az előbbi felpattant, felém fordult. Valamit mondani akart, én viszont nem akartam. Ha beszélni hagyom, talán mond olyat, ami miatt nem ölöm meg. Azt pedig el akartam kerülni. Kétszer az arcába lőttem, utána kiszóltam a Kölyöknek, hogy az egyik lehet, hogy elszökött, maradjon, ahol van, és figyeljen. Nem akartam, hogy lássa, mi történt. Meg ami történni fog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr232462337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása