HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

81

2010.03.04. 07:22 AfterMárton

A nyomok, jelek szaporodtak. Volt egy óriási áruház nem messze a várostól, az autópálya mellett, úgy látszik, ez mindenütt a világon így meg, hypermarket a határban. Oda jártam szinte vásárolni, jó sok holmi volt még benne, nem is halmoztam fel semmit szinte. Ezen is lehetett volna gondolkodni. Hogy miért maradt itt ennyi minden meg, de most nem érdekelt. Szóval például itt is észrevettem, hogy fogynak a dolgok, egy-egy konzervhalomból valaki ki-kivett. Az első tehát, amit megtudtam a rejtélyes idegenről az volt, hogy nagyjából azokat a dolgokat szereti, mint én. Túl nagy nem volt a választék persze, de csak néha tűntek el olyan dolgok, amiket én kifejezetten utálok, ám annál többször olyanok, amiket viszont kifejezetten szerettem. A fenyegettség érzése ugyanakkor nem lengte be ezt az egészet, sokkal inkább a kíváncsiság és a várakozás öröme volt, ami átvette a helyét. De azért igyekeztem tudatosan óvatos maradni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr381807789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása