HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

54

2010.02.05. 07:06 AfterMárton

Hiábta tudtam, hogy megint fel kell majd építenem végül egy olyan menedéket, mint volt a bakonyi kis házam, a feladat nagyjából lehetetlennek tűnt. Nem volt hozzá erőm. Csak ténferegtem a városban, házakba törtem be, próbáltam kitalálni, ki élt ott, mit csinált, míg élt, szeretett-e, gyűlölt-e, mi volt a hobbija, hányan voltak... Meglepően sok helyen találtam öngyilkosokat, legalábbis sok jelből erre következtettem, szarrá lőtt fejek, kézben sörétes puska, gyógyszeres üvegek és egy egész család szépen egymás mellet egy nagy ágyon, ventilátorról lógó csontváz, szóval minden buta kellék ott volt, de engem egyáltalán nem érdekelt. Néha nagyon megalázó helyzetekből el is mozdítottam egy-egy hullát, valahogy nem tudtam ott hagyni pl. az akasztott faszit (vagy nőt, annyira nem néztem). A veszélyérzetem, dacára az első itt töltött éjszakámnak, szinte eltűnt. Haverra hagyatkoztam, ha menni kellett szerinte, mentünk. Estére valahol meghúztam magam, pokrócokba, hálózsákokba burkolóztam, és aludtam, ahogy tudtam. Az ételem fogyott, de még volt néhány hétre való. Gyűlöltem magam, és ez az érzés még mélyebbre taszított a depresszióba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr41728397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása