HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

45

2010.01.27. 07:17 AfterMárton

Nem szerettem vadászni, csúnya, kegyetlen dolognak tartottam annak idején. De miután a csúnya és kegyetlen dolgokról alapvetően változott meg a véleményem, egy reggel arra ébredtem, hogy szeretnék építeni magamnak egy lest és onnan nézelődni meg lőni is esetleg. Azt tudtam, hogy nem lesz egyszerű, azt sem tudtam, hogy kell ilyet csinálni. No de legalább voltak könyveim erről is, úgyhogy előszedtem, és újra azon kaptam magam, hogy listát írok. Ezúttal elég sokáig nem jutott eszembe, hogy minek csinálom már megint, meg hogy nincs értelme, meg ilyesmi. Lelkes voltam, szánalmasan lelkes. Miután összeállítottam a szükséges anyagok meg szerszámok listáját, arra gondoltam, hogy lemegyek a városba megint – hó nem esett pár napja –, beszerzem a dolgokat, megépítem a lest és milyen jó lesz. De előtte ki akartam próbálni, hogy képes vagyok-e mondjuk lelőni egy őzet, ha van rá lehetőségem. Úgyhogy egy este puskával, kutyával elindultam, szívemben az ősi szándék: zsákmányt szerzek.

 

Szólj hozzá!

Címkék: multi 5

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr931702747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása