HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

40

2010.01.22. 07:14 AfterMárton

A kenyér végül is nem hasonlított nagyon a kenyérhez, az élesztő hiánya erősen befolyásolta a dolgot. Elvileg lehet éleszttőt csinálni lisztből meg vízből valahogy, ennek majd utána kell olvasni, biztos van a könyveimben valami. De legalább kenyérszerű volt külalakra, amit sütöttem. Hatalmasan bevacsoráztam aznap, vastag szelet – ízetlen – kenyerekkel tunkoltam ki a sólet maradékát. Utána nekiálltam felszerelni a bejárati ajtóra a reteszt, amit a városból hoztam. Nem volt valami bonyolult dolog, két hatalmas ácskapocs-szerű vasdarab, amit vagy 4 csavarral fúrtam bele az ajtófélfákba, keresztbe meg rátettem egy jó vastag deszkát, kész is. Ami vagy aki ezt kiüti, az már tokostul jön be. Jó volt nézni belülről ezt az ajtót, azt mutatta, hogy még itt vagyok és próbálok tenni valamit. Pedig néha nagyon nem volt hozzá kedvem. Úgy döntöttem, hogy a hálószoba ablakát – addigra visszavittem az ágyat – bedeszkázom, a szobákat szintén, amit nem használok. Azután elmentem fát vágni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr391668398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása