HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

39

2010.01.21. 07:03 AfterMárton

Autóban ültem, amikor először láttam jelét annak, hogy valami baj van, valami baj lesz. Általában nem hiszek a természetfelettiben, de az a nap olyan baljósan indult, a világ egész színe megváltozott, a felhők fenyegetőn tornyosultak a nyári égbolton, az emberek mogorván, türelmetlenül siettek dolgukra, én pedig egyedül éreztem magam, annyira, mint majd később, minden nap... Társaságra volt szükségem. Nem tudtam, kit keressek fel, barátot, családot, szerelmet? Nem volt kedvem egyikhez sem, végül persze a nő győzött, mert ha más nem, hát a szex legalább eltereli majd a gondolataimat. De nem volt szex, ehelyett betegség volt, láz, fájdalom – és két nappal később halál, de addigra meghaltak ezrek, tízezrek, én meg csak álltam, és nem tudtam, hogyan temessem el azokat az embereket, akiket ismertem, azon pörgött az agyam állandóan, amíg dolgoztam, hogy milyen sorrendet válasszak, kit tegyek először a sírba, ez valahogy nagyon fontosnak tűnt. És a vicc az, hogy nem emlékszem, hogy döntöttem, azt sem tudom, mennyi idő telt el, valahol az apám és a kutyám halála környékén elvesztettem a fonalat és csak csináltam, amiről azt hittem, a dolgom. Nem beszéltem senkivel – akkor még éltek néhányan, akik szintén temettek és sirattak –, senki nem beszélt, csak némán hordozták a halottakat, ki elásni, ki máglyára, és esett az eső.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr591668392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása