HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

32

2010.01.14. 08:00 AfterMárton

A horgászat. Mindig szerettem, de mióta muszáj is volt, valami különleges ízt kapott. Általában reggelente indultam el és délre már fogtam valamit. A folyó, amiben horgásztam, nem fagyott be teljesen még a legcudarabb napokban sem, úgy látszik jó gyorsan folyt. Ha volt olyan pillanat, hogy szinte örültem, hogy egyedül vagyok, az az üres vízparton volt. Haver mellettem ült, én pedig szinte gépiesn dobáltam a műcsalit, tekertem ki és vetettem be újra. Ilyenkor nem jutott eszembe, hogy akármi mászkálhat az erdőben, bár a puska mindig töltve hevert mellettem a földön. Ez később hatalmas hibának bizonyult persze. De addig a napig jó ötletnek tűnt és hamis biztonságérzetet is adott. Amikor végül megfogtam annyi halat, amennyi aznapra elég volt, általában haza is mentem. Volt olyan persze, hogy még folytattam a horgászatot, ilyenkor vagy visszaengedtem a halakat, vagy eltettem a jégszekrényembe – magyarul ott hagytam a köszöb mellett a megpucolt halat. Az olyan dolgok, mint a hagyma meg a paprika meg a só, kezdtek fogyni lassan, és voltam olyan hülye, hogy legutóbbi kiruccanásomkor nem szereztem be ezeket, lista ide vagy oda. De amikor legközelebb le kellett mennem a városba, nem ilyesmiért mentem...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr681655933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása