HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

26

2010.01.08. 07:48 AfterMárton

Traktorról álmodtam. Gyerekkoromban is vonzottak a traktorok, olyan jó nagy piros gépeknek tűntek, amik előtt nincs akadály. Álmomban egy ilyen óriási masinában ültem és mentem valahova, és jó volt, zúgott veszettül. Amikor felébredtem, valahol a szívem mélyén tudtam, hogy miért álmodtam traktorral. Már hetek óta kenyeret szerettem volna enni, és a kenyérhez vezető legrövidebb út a traktoron át vezetett. Addigra az azelőtt készült kenyerek gyakorlatilag mind ehetetlenné váltak, szóval nekem kell sütni. Nem örültem túlságosan ennek a gondolatnak, mert tudtam, hogy megpróbálom végigvinni. Elsőre talán nem kell a búzát is magamnak megtermeszteni – ennyiben sántított az álom megfejtése –, lisztet meg ilyesmit talán találok még odalent a városokban, de a vége úgyis az lesz, hogy megpróbálok bevetni egy kis földdarabot. Egyelőre azonban szó sem lehetett erről, a tél derekán se jártunk. Úgyhogy kimentem a ház elé, és az ajtó mellé letett jéggé fagyott csukák közül kiválasztottam egy kisebbet, bevittem és elkészítettem, tisztára mint a Tutajos. Haver is kapott belőle jócskán, de azért neki valami húsabbat is néztem a kamrában. Miközben ettem, minden olyan néma volt, mint minden nap, de valahogy békésebb is. Hallottam a varjakat károgni odakint, néha egy-egy ág megszabadult a hótól. Az ablakon át néztem a tájat, és arra gondoltam, hogy akármennyire sokat álmodoztam pontosan erről a pillanatról annak idején, tökéletesnek most nem mondható.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr391644194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása