HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B37

2010.10.03. 20:10 AfterBjörn

Elemlámpával világítottunk. Amint leértem a lépcső aljára, megrohantak az emlékek. Újra láttam a falhoz láncolt öcsémet, anyámat évek alatt tönkremenni, éreztem a bűzt... Pedig a pince üres volt. Úgy néz ki, a tüzelőt tartották itt. A kazán is itt volt, és néhány lapátnyi szenet is találtunk az egyik sarokban. Jó hír, ezek szerint feljutunk a házba innen. Falépcső vezetett egy csukott ajtóhoz. Zárva volt. Hát, valahogy be kell jutnunk, gondoltam. Feltörtem a zárat. Az ajtó a konyhába vezetett. Pedáns rend fogadott minket, és bűz. Körülbelül el tudtam képzelni, mit találunk az emeleten. A Kölyök némán lépkedett mögöttem, szeme tágra nyílt. Remény és félelem bújkált a tekintetében. Tudtam, mire gondol... Hogy hadd maradjunk itt, legalább egy kicsit hadd nyugodjunk meg. De nem merte remélni, míg nem láttunk mindent. És azután is késznek kell maradnunk eltűnni innen percek alatt. Intettem neki, hogy kövessen, és elindultam felfelé, a hálószobába.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr112342250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása