HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B29

2010.09.20. 13:32 AfterBjörn

Amikor felébredtem (magamhoz tértem?), már délelőtt volt. Hideg, de barátságos délelőtt. Felálltam, hogy lássam, a vérveszteséggel hogy állok. Megszédültem, de úgy tűnt, rendben lesz. De pihennem kellene. Ez probléma. Még egyszer körülnéztem a kórházban, továbbra sem értettem, miért ennyire üres, és miért hagytak itt aránylag sok felszerelést, de bánni egyiket se bántam. Találtam az egyik öltözőben egy nagy hátizsákot, beleszórtam mindent, amit csak tudtam -- szikét, infúziós készletet, gyógyszereket, kötszert, kesztyűt, még katétert is --, majd kimentem a hátsó kijáraton a parkolóba. Az egyik irodából elhozott slusszkulcson távirányító is volt, elkezdtem nyomogatni. Szerencsém volt, az egyik Volvo reagált, ezek szerint valamennyi kakaó volt még az aksijában. Beültem és elindultam. Addigra valami terv kezdett körvonalazódni. Valaha volt erdei lakom mostanra bizonyára füstőlgő romjai felé vettem az irányt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr732309846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása