HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B24

2010.09.10. 11:46 AfterBjörn

Ez volt a baj ebben az új világban többek közt: hogy hiába gondolkodsz, hiába hiszed, hogy előrelátó vagy, egy perc alatt mindent elveszíthetsz, mert egyszerűen képtelenség mindenre gondolni, mindenre odafigyelni. Ez végül is arra a gondolatra vezetett, hogy nincs fontosabb, mint a rejtettség.

Gyorsan hajtottam, mert csúnyán vérzett a lábam. Különösebben nem aggódtam miatta, egy orvosi rendelőbe, egy kórházba kell csak eljutnom, és meg tudom oldani. Csak ne legyen ott túl sok mocsok. Gyorsan számba vettem, mim van. Nem tarott sokáig: egy zsákban pár konzerv, víz, egy doboz töltény és a puska. Ennyi az egész, a többit mind otthagytam. Talán túl gyorsan mondtam ke a cuccokról, lehet, hogy lehetett volna valamit tenni még, de akkor kezdenem kellett volna valamit a sráccal, akit életben hagytam, és ahhoz nem volt kedvem. Előre néztem inkább. Lassan feltűnt a város előttem, a sötétségbe, csendbe és halálba burkolózó város.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr872285992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása