HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B16

2010.08.16. 10:07 AfterBjörn

Tudtam, hogy valamikor szembe kell néznem a dologgal, egész felnőtt életemet úgy éltem le, hogy tudtam, addig nem nyugodhatok. Ezért nem is lepett meg, amikor rádöbbentem, hogy tudat alatt már két hete hazafelé tartok, hazafelé, ahonnan vissza se nézve, rettegve menekültem el 16 évesen, ahol lezáratlan ügyek vártak. Most, hogy a világ összeomlott körülöttem, most jött el a pillanat, hogy lerendezzem még ezt, és ha meglesz, nyugodtan halok meg, vagy maradok életben, de ez a két dolog, ahogy látom, mostanában nem sokban különbözik egymástól, végül is ők is meg én is csak megyünk a kajára. Nincsenek operák, nincsenek új kocsik. Leegyszerűsítettük a világot. És a legfélelmetesebb az, hogy sokkal bonyolultabb akkor sem volt, amikor az ember azt hitte, ő a leghatalmasabb lény az univerzumban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr222224973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása