HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B06

2010.07.04. 00:42 AfterBjörn

Amikor rájöttem, hogy vagy ők, vagy én, onnantól kezdve elég könnyű volt egy csomó minden. Persze, engem is sokkolt ez az egész, meg rossz volt látni, hogy emberek, akiket ismertem, meg akikkel együtt ittam, meghalnak, és semmit nem tudnék tenni, az meg hogy aztán visszajöttek, még rosszabb volt. De amikor ez elmúlt -- és elég hamar elmúlt --, akkor jött a gond a túlélőkkel. Valahogy nagyon hamar kiderült, hogy nincs elég kaja, a városban legalábbis, és hát persze, hogy sokkal többet akart mindenki, mint amennyi 1-2 napra elég. Állítom, hogy a legcsúnyább dolgokat akkor láttam. És csináltam. A kiképzés, meg a fegyverek, meg hogy mertem őket használni, mind jól jött. Öltem, mert tudtam, ha nem ölök, végem. Ilyen egyszerű.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr102128054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása