HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

57

2010.02.08. 07:09 AfterMárton

Egy ideje, talán mióta dühöngtem a templomban egyet, jobb volt minden. Elfogadtam, belenyugodtam? Nem tudom. De élni akartam, biztonságban lenni és várni a holnapot. Már rég nem reménykedtem abban, hogy fogok még beszélgetni valaha valakivel. Sőt, már nem is arra gondoltam, hogy milyen jó lenne, ha minden olyan lenne újra, mint egy éve volt, hanem arra, hogy bár megint a kis bakonyi házban lehetnék, ahol -- Munkák és napok -- nagyjából megvolt mindennek a ritmusa, és aránylag ritkán történtek kiszámíthatatlan dolgok. És ezzel az érzéssel együtt a félelem is nőni kezdett bennem. Nem volt nyugodt álmom többé. Az autóból újra elővettem egy papírt -- vadonatúj füzetet, jelképesen --, és írni kezdtem egy listát. Ez valahogy mindig jó érzéssel töltött el. De legelőbb azt kellett kitalálnom, hogy hol próbáljam meg újra kialakítani azt a kis darab saját világot, ahol nem jár két lábon a halál és a gonosz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr461735810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása