HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

56

2010.02.07. 07:53 AfterMárton

Az utcán sétáltam. Csönd volt, undorító, embertelen, tökéletes csönd. Megláttam egy templomot bal oldalon. Odamentem, puskám csövével belöktem a nagy ajtót. Bent sötét volt, komor, visszhangos és sötét. Beléptem. Haver leült odakint. A szobrok, képek ugyanúgy néztek rám, mint bármikor a régi világban. Ebből arra következtettem, hogy nincs bennük semmi emberen túli, le se szarják, ami történt. Előre mentem az oltárhoz. Misére készülhettek, amikor úgy döntöttek, hogy inkább mégse, van jobb dolguk is a világvége küszöbén, mint ezzel szarakodni. Terítők, serlegek, a szokásos kellékek, nem nagyon tudtam sose követni egy misén, hogy mikor mi következik, meg mivel miért integet meg törülget a pap. Felemeltem a puskámat és szétlőttem a szép cuccokat, sorban mindet. Amikor az aranyozott serleg darabokra robbant, átfutott az agyamon az Indiana Jones harmadik része, mi van, ha ez volt a Szent Grál, és az örök élet lehetőségétől szabadultam meg most. Körbenéztem, elképzeltem, mi van odakint, és úgy döntöttem, hogy remélem, ez volt a Grál. Felnézetm a keresztre. Miért? - kérdeztem, és ráemeltem a puskát. MIÉRT?! -- és lőttem, újra és újra, míg végül hisztérikus üvöltésben törtem ki, és azon kaptam magam, hogy puskám ravasza üresen csattog, elfelejtettem lőszert tölteni bele. Letérdeltem, összekulcsoltam a kezemet, és felnéztem, a templom mennyezetén túl, fel az égbe, és szívem legmélyéről szállt újra a kérdés, dühtől, félelemtől megtisztulva: miért?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr871730889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása