HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

52

2010.02.03. 07:59 AfterMárton

Valamiért nagyon meg lehettem zavarodva, mert azok után, amiken keresztül mentem, nem körülnézni egy épületben, ahol aludni szándékozom, óriási hiba. Gondolatban még mindig a kis házamban voltam, ahol végül is biztonságban voltam, ha bezártam magam mögött az ajtót. Nem gondoltam rá, hogy minden megváltozott, egyszerűen eszembe sem jutott, hogy milyen kurva veszélyes lett a világ, hogy mennyire más minden, mint régen volt. Kaparászásra ébredtem, azt hittem Haver az. De ekkor meghallottam, hogy a kutya morog, a kaparászás meg egyre hangosabb. Koromsötét volt, az elemlámpám a kocsiban maradt. Megragadtam a puskámat, és hallgatóztam. A lépcső felől jött a hang, a sötétben mintha egy még sötétebb árnyék kúszott volna lefelé. Felpattantam. Haver köztem és a lépcső közt állt, halkan morgott, néha nyüszített. Tudtam, hogy az élete árán is megvéd. Menekülni, ez volt az első gondolatom. Nekem nem célom megölni senkit és semmit, én csak túl akarok élni. Nem gondoltam át, hogy a lövés esetleg másokat is ide csal, nem voltak ilyen tiszta elképzeléseim, csak kint akartam lenni a házból. Megragadtam az ágyat, arréb löktem. Kiáltás hallatszott a lépcsőről és egyre gyorsuló kaparászás. Nem akartam látni, mi jön lefelé. Feltéptem az ajtót, kezemben a puskával kirohantam. Haver utánam. Beugrottunk az autóba. Elfordítottam a kulcsot, és ki tudja hányadszor, a motor felzúgásának hangja olyan volt, mint amikor órák óta wc-re kell menni, és végül valahol, akárhol, kiengedheti az ember a cuccot. Elhajtottam, és éreztem, hogy sokkal-sokkal szerencsésebb voltam az elmúlt néhány hétben, mint gondoltam volna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr31718708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása