HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

47

2010.01.29. 07:36 AfterMárton

Nem sok állatot láttam, néha elzörgött mellettem valami, meg varjak károgtak odafent, de semmi puskavégre valót nem láttam. Kezdtem érezni, hogy nem a les megépítése, hanem a vadászat ilyen-olyan trükkjeinek, meg egyáltalán, mikéntjének az elsajátítása lenne az első feladat. Nem érdekelt, alkotni akartam, úgyhogy nem tettem le az építkezésről. Viszont a hó rettenetesen elkezdett esni, de úgy gondoltam, a nyomaimon hamar visszatalálok a házba. Tévedtem. Körülbelül egy óra alatt teljesen ellepett mindent a hó, én pedig mélyen bent az erdőben kószáltam. Hirtelen besötétedett. Benyúltam a táskámba az elemlámpáért, hogy elinduljunk visszafelé – és a jeges rémület ekkor szroította össze a torkomat már szinte napok vagy tán hetek óta először. Nem hoztam a lámpát. A zajok körülöttem, úgy tűnt egyszerre, felerősödnek. Nem voltam egyedül, de fogalmam sem volt, mi kószál a közelben. Átkoztam magam az ostobaságomért, a felelőtlenségemért. Ilyenkor persze nem az jut az ember eszébe, ami az unalmasabb, de biztonságos percekben néha, hogy jobb lenne ha valahogyan vége lenne az egésznek. Nem, ilyenkor élni akar.

 

Szólj hozzá!

Címkék: multi 5

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr571702760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása