HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

9

2009.12.22. 08:56 AfterMárton

Hogy a gyógyszerek mennyire fontosak és mennyire tudnak hiányozni, arra az első kegyetlen berúgásom utáni másnapon jöttem rá. Pedig voltak ilyen-olyan gyógyszereim, antibiotikum meg ezek, de iszonyatos fejfájással fetrengeni egy rég elhagyott lakásban, miközben odakint tovább omlik össze minden... nem volt olyan jó. Úgyhogy aznap délután, amikor a második hullám is lement és tudtam legalább gondolkozni, első utam egy gyógyszertárba vezetett. Mókásnak tűnt, hogy 20 levél fejfájáscsillapító miatt megöltem  párat azok közül, akik egy másik világban talán ismerőseim lehettek volna. Vagy csak olyan valakik, aki mellett szó nélkül elmegyek. De ez nem másik világ volt, itt dühöngő vadállatként csatangolt mindenki, aki nem halt meg azonnal. És nekem fájt a fejem, és köztem és a gyógyszerek közt álltak ezek. Nem volt választásom. Hazafelé arra gondoltam, hogy remélem, sosem jön el a nap, amikor élvezni kezdem ezt az egészet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr701592625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása