HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B32

2010.09.24. 12:20 AfterBjörn

Tűz ég valahol mellettem, érzem a melegét. A szabadban vagyok, felettem a csillagos ég. Kicsit fáj a lábam. Gyenge vagyok. Lassan összeáll a kép. Elájultam, a kölyök -- mi lenne, ha így hívnám? -- tábort vert valahol, lefektetett, és most itt vagyunk. A tűz másik oldalán kucorog, valamit nyársra tűzött, azt süti. Egész takaros a tábortűz, nem először csinálja. Pár perc múlva megnézi a húst, megkóstolja, majd odahozza nekem. Öröm suhan át az arcán, amikor meglátja, hogy magamnál vagyok. Odanyújtja az ételt.
-- Mi ez? -- kérdezem, csak hogy mondjak valamit.
-- Mókus. A nagyapám mutatta meg még régen, hogyan kell megfogni. Gondoltam, ne fogyjon a konzerv. Sok itt a mókus. -- Bizonytalan mozdulattal mutatott körbe.
-- Hol vagyunk? -- kérdeztem, miközben mohón enni kezdtem.
-- Miután... tudja, miután elájult... elég hamar találtam egy tisztást. Nem tudom, hol vagyunk. Valahol az erdőben.
Amennyire a tűztől csak tudtam, igyekeztem felmérni, milyen helyet választott. A lehető legrosszabbat. Mindenhonnan nyitott volt, pár méterrel a tűz fényétől már vége is volt a tisztásnak, a sűrű fák közül bármi előtörhet, csak későn vennénk észre.
-- Taposd el a tüzet. Máris! -- Sietve engedelmeskedett.
-- A puskát megtöltötted? -- Bólintott, és a kezembe akarta nyomni. Megráztam a fejemet. -- Nem, te őrködsz ma éjjel. Hajnalban eltűnünk innen. Pakolj vissza mindent a kocsiba és szállj be. Ha nem bírod tovább, ébressz fel, világos? Amint pirkad, már itt sem vagyunk.
-- Igen, uram. -- "Uram". Valahogy furcsán hangzott. Eszembe jutott, hogy nekem is az autóban kellene aludnom, de úgy döntöttem, hogy vállalom a kockázatot. Túl kényelmes és meleg vackot készített a Kölyök. Nem volt erőm a gondolkodáshoz. Újra álomtalan álomba zuhantam.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr362320029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása