HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

B08

2010.07.10. 11:44 AfterBjörn

Este, amikor nem bírtam tovább menni -- pedig órákra voltam csak a várostól --, lerogytam a földre. Csak pár perc, egy óra esetleg, és megyek tovább. Szürreális volt az egész. Nem volt térerő, minden néma körülöttem, és halott kedvesemet cipelem, aki két nappal ezelőtt még nevetett, vagy lőtt, vagy tervezte a holnapot, vagy épp a farkamat markolászta.

Két órával később, még mindig az erdőben, a teher egyszerre megakadt, a kötél élesen vágott a vállamba. Dühösen fordultam meg, hogy lássam, miben akadt el a holttest, de amit láttam, arra nem voltam felkészülve. Mariann egy kidőlt fatörzsre támaszkodott, félig térdelő helyzetben, és hányt. Lefelé fordította a fejét, csapzott haja az arcába hullott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr172140621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása