HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

60

2010.02.11. 07:13 AfterMárton

A szerkentyű beszerzése volt a legegyszerűbb, szinte túl könnyen ment. Kezdett idegesíteni, hogy miért nem találkozom senkivel, ennél azért jóval sűrűbben fordultak elő idelent régebben. Mindenesetre amíg azzal küszködtem, hogy rátegyem az utánfutót a kocsira, nem bántam, hogy nem abajgatnak közben. Hazavittem a cuccot, Haver gyanakodva méregette az órmótlan jószágot. Gondoltam, hogy dízelolaj kell bele, de mást nem nagyon tudtam egy ilyen áramfejlesztőről. Úgy láttam, üzemanyag van benne, az oldalából jött ki egy sima konnektor, úgy nézett ki, mint ami a falban van. Nem akartam elhinni, hogy ennyire egyszerű. Nem is mertem beindítani. Nem a zajtól féltem, meg hogy kiket csődítene ide, hanem a kudarctól. Annyira beleéltem már magam, hogy mi minden jót fogok csinálni vele, még melegvizem is lesz végül anélkül, hogy tüzet kéne raknom alá. Végül rávettem magam, és egy órát töltvén azzal, hogy kitaláljam, hogyan is kell bekapcsolni, elindítottam a berendezést. Hangra nem is volt veszélyes, a konnektort néztem elbűvölve. Végül beledugtam egy dvd lejátszót, amit a polcon találtam. "HELLO", írta. Alig hittem el, hogy könnyeimen át jól látom. Hatalmas terveket kezdtem szőni. Casablanca, az volt az egyiknek a címe. Az egyik utolsó embernek a Földön újra az üzemanyag lett az egyik legfontosabb dolog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr701743008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása