HTML

Aftershock

Történetek a világvégén túlról.

Friss topikok

  • BB88: Crossover! (2012.06.30. 22:43) N031
  • BB88: Szegény fickó. Éli az életét a zombiktól hemzsegő környéken, minden lépésére figyel, retteg és ha ... (2012.06.01. 19:41) N016
  • Zuz: +1 fakje (2012.05.31. 20:11) N014
  • BB88: Kezdődhetne már az új évad, izgalmas résznél lett vége az előzőnek. (2012.05.28. 17:10) N013
  • Zuz: ,,Az apokalipszis számára az igazi szabadságot hozta el. Ezért volt mindenkire sokkal veszélyesebb... (2011.11.22. 12:24) N008

Linkblog

50

2010.02.01. 07:25 AfterMárton

Nehezen haladtunk a hóban, de a négykerékhajtás kitett magáért. Az üzemanyagtartály majdnem tele volt, a kocsiban készletek -- és mivel vadászni voltam, még az egyik puskám is megmaradt. Ekkor jöttem rá, hogy mennyire megváltoztam. Nem szomorkodtam, a ház elvesztése, amiért annyit dolgoztam, nem jelentett semmit. A könyvekért fájt a szívem, de különösebben nem érdekelt. Megvan minden, ami pár napra elegendő, a többit ki tudja. Amit aránylag nehezen viseltem viszont, az a városba való visszatérés gondolata volt. Nem tudtam, mit fogok találni, ha huzamosabb ideig ott kel élnem. Igazából semmit sem tudtam. És ekkor egy terv kezdett kibontakozni az agyamban, bár ennek még egyáltalán nem voltam tudatában. Most még csak menekültem.

Szólj hozzá!

Címkék: multi 5

A bejegyzés trackback címe:

https://aftershock.blog.hu/api/trackback/id/tr721714129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása